Ticker

10/recent/ticker-posts

Notice Board

 


नमस्कार । यहाँहरुलाई हार्दिक स्वागत गर्दछौं । यहाँहरुले लेखेका/रचना गरेका कुनै पनि साहित्यीक रचना छन भने हामीलाई पठाउनु भयो भने हामी पाठक सम्म पुर्‌याउने छौँ । ठेगाना dhanulekali@gmail.com

नवराज भट्टको कविता म र म




कबिता म र म ✍️नवराज भट्ट

मसँग ममात्र छ।

मलाई  म नै मन पर्छ।।

म र म को एकलाप चलिरहन्छ

कहिले म जित्छु म  हार्छ । 

कहिले म जित्छ म हार्छु ।

कहिलेकाहीँ म मा म को हाबी हुन्छ 

 कहिले मको हाबी म मा हुन्छ  ।

म र म को  युद्ध चलिरहन्छ।

कहिले म ले म लाई पराजित गराइ 

आफ्नो राजकाज चलाउँछ भने म सेवक बनी जी हजुरी गरी रहन्छु 

कहिले म को विपरीत म  र म को स्थापनमा म  बन्छु ।

म र म हामी नभएर म नै हो ।

म  म भइरहन्छ 

म :म खाने होइन 

म र मको स्वामित्वको खोजी चलिरहन्छ

३० औँ वर्ष सम्म  म र मको अस्तित्वको 

युद्ध चलिरहेछ ।

कुरुक्षेत्र भन्दा पनि महा युद्ध चलिरहेछ ।

युद्ध विराम गर्न छिमेकी त ,ऊ तपाईं आइरहन्छन्

युद्ध विरामको नाममा कहिले म र मलाई  आगोमा  घ्यू थप्दै ज 

म सुति रहन्छु ।

म र म  कहिले गुमनाम भएर हराउछौं।

कहिले खुलियाम रमाइ रहन्छौँ।

म हार्दा म ले म लाई म छु भनेर मले म लाई 

उत्साह दिन्छ।

कहिले 

म हार्दा म छु भनेर मैले मलाई

  म लाई उत्साह मै ले दिइ म लाई मैं ले मेरो म हुनुको आभास दिलाए म लाई  म पर जान्छु 

म पनि म लाई  म हुनुको आभार दिलाइ मन मनै गराउदैं 

म को  म प्रतिको म मा माया देखेंर  म दङ्ग पर्दै 

म लाई  म मा  नै देख्न चाहन्छु।।।

म हुनुको म लाई आभास 

म लाई म छु नि  है

म बिनाको म  र म बिनाको म

म कहाँबाट आएँ मैले  कहाँ जानु छ 

एक सडक म, त्यो सडकको यात्री म 

  म मेरो सडक यात्राको आशा पनि म  र निराशा पनि  म 

 मैंले नेपाली सडकमा  लेख्दा नमिलेको म   र नलेख्दा  मिलेको  म  

म अँध्यारो हुँ . म उज्यालो हुँ.. मैंले  अफसोस किन गर्ने 

मलाई घमण्ड छ ..म उज्यालोको  म अँध्यारोको 

अस्तित्व म बाटै त छ ...।।

के उज्यालो के अँध्यारो 

म लाई त्यो भुतकालको अन्धकारमा म ले

धकेल्न न खोज्छ  ।।

कहिले

म वर्तमानको उज्यालो   हाँस्न र 

 मै ले   भूतकालको  पाठ पढ्न  खोज्छ 

म अनुभूतिको त्यो रसको सागरमा डुबेर बसेको 

म  का मनोभाव जब जीर्ण  हुन पुग्छ

तब  म त्यो भवसागरमा,  म विचारहरूको वेगवान् डुङ्गा चलाउँछु 

अनन्त लहरहरू ले पनि छेक्न सक्दैन , म र म मिल्नबाट ..

म लाई  म सँग, आत्मालाई परमात्मा सँग

 म बिम्बलाई म  प्रतिबिम्ब सँग, म र मका_भावनाँग

म नै जित्छु म  नै हार्छु 

म कन लेख्छु म कन  मेटाउँछु 

मै  रुन्छु अनि मै हसाउँछु 

मै झगडा गर्छु,  म अङ्गालो हाल्छु

म मलाई  मात्र सोच्छु  अनि म सबैलाई सोच्छ 

अब म को र म को 

अब तपाईं हरु नै भन्नुहोस्????????


Post a Comment

0 Comments