Ticker

10/recent/ticker-posts

Notice Board

 


नमस्कार । यहाँहरुलाई हार्दिक स्वागत गर्दछौं । यहाँहरुले लेखेका/रचना गरेका कुनै पनि साहित्यीक रचना छन भने हामीलाई पठाउनु भयो भने हामी पाठक सम्म पुर्‌याउने छौँ । ठेगाना dhanulekali@gmail.com

न धन छन म सँग

न धन छन म सँग, न छन लगाउने हारहरु ।
न छन घोडा म सँग,न छन चद्ने कारहरु ।
छन भने टन ,मन छ चाहिएमा लिन सक्छौ,
न छन म सँग सुख सयल्, न छन महल घरहरु ।

न तिमीले सोध्यौ, न मैले भने ।
न तिमीले सिकायौ, न मैले जाने ।
यही जिन्दगी,खानु नखानु खाए पछी
न तिम्ले भन्यौ,न मैले माने

जस्ले मायाँ दियो, उसैले जरो खन्दै छ आज ।
जस्ले प्राण भन्थ्यो,उही दिन गन्दै छ आज ।
आखाँमा तिमी बिलाएर बस्नु,घोचेर होईन
जस्ले आमृत पिलायो,उही बिष भन्दै छ आज ।

तिमीले रात मेरै भन्छौ म दिन मेरै भन्छु
तिमी साथ मेरै भन्छौ म जिवन मेरै भन्छु
तिमीलाई मलाई टाढा बनाउने मात्र समय छ
तिमी मात मेरै भन्छौ म तन मेरै भन्छु
By dhanulekali@yahoo.com
     dhanulekali@gmail.com
     dhanulekali@facebook.com

Post a Comment

0 Comments